Vážení zákazníci, Vaše objednávky nyní nově doručuje přepravní společnost DPD.  
Při nákupu nad 1000,- Kč dopravné ZDARMA!!!  
Info na tel.:  777728037, 777 728 171   

Reklamační formulář

Přihlásit
 
 

Pokud jste zapomněli své přihlašovací údaje, můžete si je nechat poslat v sekci Zapomněli jste heslo?.
Pokud ještě nejste registrováni, zaregistrujte se v sekci Vytvořit nový účet.

Reklamační podmínky 

Obdržení neúplné objednávky
Může se stát, že balíky s Vaší objednávkou budou doručeny v neuplné podobě. Prosím, ujistěte se, že jste obdrželi všechna balení uvedená v emailu potvrzujícím jejich odeslání. Pokud je dodávka stále neúplná, obraťte se telefonicky na číslo.: 777 728 171 

Obdržení poškozeného zboží
Prosím, kontaktuje nás na 777 728 171  v případě, že jste obdrželi poškozený produkt. Pokud je poškození viditelné, zašlete nám prosím fotografie ve format jpg. Jinak nám poškození popište. My Vám pak navrhneme řešení Vaší reklamace.¨

Obdržení jiného, než objednaného zboží.
Prosím, obraťte se na nás na 777 728 171 , pokud bylo doručeno jiné, než objednané zboží. Sdělte nám, jaké zboží mělo být doručeno a jaké doopravdy bylo doručeno. Domluvíme se s Vámi na řešení reklamace.

Objednané zboží nesedí. Vrácení zboží.
Buddyobchod Vám garantuje absolutní právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu během 14 dnů od dodání zboží. Abyste splnili uvedenou lhůtu, stačí jednoduše požádat o vrácení zásilky na 777 728 171 . Všechny produkty, které jste si objednali online a nelíbí se Vám je možné vrátit na vlastní náklady, nepoužité a v původním nepoškozeném obalu, na adresu Horolezecká 867, Praha 10.
v případě jakýchkoliv nejasností nás kontaktujte na tel 777 728 171

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ:000 20 869, internetová adresa https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
 
Přihlásit
Zapomněli jste heslo?
Zadejte Váš e-mail a přihlašovací údaje Vám budou zaslány na Vaši e-mailovou adresu zadanou při registraci.


Košík je prázdný

Poslední navštívené zboží
  • Doposud jste žádné zboží nenavštívili.
Rychlé vyhledávání
Facebook
Reklamace

Pro bližší informace o postupu reklamace klikněte na odkaz: Reklamace

 
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
 
 
© BUDDY obchod - krmiva a chovatelské potřeby